4 Mart 2012

Atıl Kurt! +13 (Parodi)

Tarkan ve Kurt karınlarını doyurmak için bir hana uğrar
-Tarkan: Hancı bize iki kişilik yemek
-Hancı: İki kişilik mi? Vayy manita yapmışız! Ee hani yenge?
-Tarkan: Hancı efendi kafanı eline vermeden getir şu yemekleri. Bana ve kurda
-Hancı: Ta-ta-tabi! (Kurda ters ters bakar)
-Kurt: Hırrrr! hırrrr!
-Kurt içses: Bizi adam yerine koyan yok anasını satayım! Seni bi köşede kıstırırım ben hiç merak etme! İt oğlu it!
Gece handa konaklayacak olan Tarkan, kurtla birlikte odasına çekilir. Bir müddet sonra kapı gıcırdar hancının karısı içeri girer. Tarkan elini kılıcına götrür

-Tarkan: Kim var orda?
-Hancının Karısı: Yolunu kaybetmiş bir hancı beyim!
-Kurt: Hırrrr! hırrrr!
-Tarkan: Sakin ol Kurt bir şey yok!
-Kurt içses: Gel de sakin ol hatun 10 numara ya! Ulan Tarkan yine dört ayağının üzerine düştün. İnşallah şifreli yayına geçmezsin bu gece!
Kadın soyunup Tarkan'ın yanına uzanır
-Kadın: Bu kurt bize bakıyo beyim! O bakarken nasıl yaparım?
-Tarkan: Ya yemişim kurdunu! Anlamaz o anlamaz öyle bakar mal mal!
-Kurt içses: Karıyı görünce iki dakkada sattın bizi yuh olsun sana! Karıya kıza dalıp da 3 can borcun olduğunu unutma bana! Yazdım bunu da bir kenara! Kafiye de oldu 10 numara
Sabah olur. Tarkan uyanıp üzerini giyer. Kadın uyumaktadır. Tarkan kurdun başını okşayarak
-Tarkan: Ne geceydi di mi ama kurt?
-Kurt içses: Hee ne geceydi! Bi git allahını seversen ya! Zaten küsüm sana
Hancı, odaya dalar. Kadın uyanır, giysilerini alıp kaçarcasına çıkar odadan.
-Tarkan: Hancı izin verirsen açıklayabilirim.
-Hancı: (Ters ters bakar) Bekliyorum
-Tarkan: Şimdi dün gece burda olanlar Avrupa Birliği normlarına ve Kopenhag kriterlerine uygun! Yenge de Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan olduğu için bir el atayım dediydim. Olay bundan ibaret. Kurt da şahit.
Hancı kılıcını çeker
-Tarkan: Atıl Kurt!
Kurt umursamaz
-Tarkan: Atılsana be Kurt! Daha ne bekliyon?
-Kurt içses: Şimdi Atıl Kurt olduk tabi! Sanırım bu sefer de atılacağım ama sırf hancıya kıl olduğum için. Bu böyle gitmez Tarkan greve hazır ol!
Hancı, Tarkan'a saldırmak için hareketlenir. Kurt atılır ve hancıyı geri püskürtür
Tarkan, kurdun yanına çömelir
-Tarkan: Sende bir gariplik var kurt. Neden ısırmadın hancıyı?
-Kurt içses: Ah be Tarkan çok cahilsin çok! Aıds denen bir şey duymadın mı hiç? Sonra Halil Sezai neler çekti İncir Reçeli'nde onu da mı unuttun?
-Tarkan: Hadi kurt gidiyoruz. Daha Mars'ın kılıcını bulacaz
-Kurt içses: Yok bu böyle olmayacak Tarkan! Abuk sabuk işlere koşturmaktan çok yoruldum. Artık ciddi ciddi erken emekliliği düşünüyorum haberin ola!
-Tarkan: Kurt dua et de Mars'ın kılıcını bulayım. Bulayım da Aşil'e kafa tutabileyim.
-Kurt içses: Benim duam kabul olsa gökten kemik yağar be akılsız! Kesin Gladyatör'ü izledi bu yine. Bi havalar bi havalar!
-Tarkan: İşleri yoluna koyunca ne yapacağım kurt biliyon mu?
-Kurt içses: (Patisini yere sürterek) Aha buraya yazıyom Playboy'a soyunacak!
-Tarkan: Bir Türk düşünürü olarak kitap yazacağım.
-Kurt içses: Türk Düşünürü mü? Ahahaa! İlahi Tarkan sen beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün!
-Tarkan: Kitabın adı 'Ahlak Felsefesinin Temel İlkeleri' olacak
-Kurt içses: Sen o kitabı yaz -çok iddialı olacak ama- ben de 'Kurt Köpeklerinde Analitik Düşünme Yöntemleri' adlı bir kitap yazıcam.
Tarkan, Mars'ın kılıcını bulur ama hiçbir zaman Aşil'e kafa tutamaz. Kılıçla gelen şöhret Tarkan'ı bir reklam yıldızı yapar ve ilk iki sayfasını yazdığı kitabını asla bitiremez. Kurt ise hayalini kurduğu emekliliğin tadını çıkarırken yazmayı başardığı kitabı 'Kurt Köpeklerinde Analitik Düşünme Yöntemleri' 100 Temel eser arasına girer.