28 Aralık 2012

Sessiz film afişleri












6 yorum:

  1. Gangs of New York olmuşun!
    Listedekilerin hiçbirini izlemesem de hoş olduklarını söyleyebilirim. ehehe.

    YanıtlaSil
  2. evet Gangs of New York da olduk ama sevdim bu fotoyu. :) güzel olanlarından seçmeye çalıştım :) benim de var izlemediklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Afişler kıskandıran cinsten. Sessiz dönem filmlerine bir saygı duruşu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saygıda kusur etmemek gerek sessiz filmlere :) o dönem filmlerinin afişleri de bir başka güzel

      Sil
  4. Sessiz filmleri severim. Seçtiğin afişlere ait filmlerden de çok sevdiklerim var. Güzel bir seçki. Burada afişi olmayan Sunrise: A Song of Two Humans filmini de bir ara izlemeni tavsiye ederim. O da oldukça başarılı bir sessiz filmdir. Bir de General filmi var, yönetmen ve oyunculuk olarak bakarsan gayet iyi ama savaş yanlısı bir film olduğunu düşündüğümden onu önermiyorum.

    Ahmet B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymuştum ama o filmi izleme fırsatım olmadı. izlemeye çalışırım :) General'ı izledim Buster Keaton'ın en önemli filmidir

      Sil