11 Şubat 2013

Bir başka 'Son Akşam Yemeği' sahneleri

Son Akşam Yemeği sahnesi, bir masa çevresinde yemeğe oturmuş İsa ve 12 havarisinden oluşur. Pek çok örneği olmasına karşın en meşhur Son akşam Yemeği tablosu Leonardo Da Vinci'ye ait olandır. Bugün bu tablo, film ve dizilerde bir espri konusu yapılmakta. Lost, Battlestar Galactica ve House gibi dizilerin yeni sezonunun tanıtımında kullanıldığı gibi çeşitli film karakterlerinin bir araya getirilerek Son Akşam Yemeği'ne gönderme yapıldığını görmekteyiz. Hepsini bir araya getirdiğimizde eğlenceli bir seçki çıktı ortaya, değil mi?













11 yorum:

  1. http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/575522_478328205559582_1368485397_n.jpg bu da benim favorim.

    YanıtlaSil
  2. The Simpsons ve Dr House gerçekten güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ikisi de nefis :) Ben Lost ve Star Wars versiyonlarını da çok beğendim

      Sil
  3. Sawyer ile Jack çok pis bakışmış...... ahaha. Cidden güzellermiş.
    Son Akşam Yemeği deyince aklıma direk Davinci'nin Şifresi oradan da kutsal kase geliyor. Sanırım bilinçaltına işlemişler, hem de tığ ile. ehehe.
    Bu arada Kill Bill çok hoş olmuş yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhah evet sen deyince bir baktım da çok fena bakmış harbiden :)) Doğrudur Da Vinci Şifresi yeni jenerasyonu çok etkiledi ve Son Akşam Yemeği üzerine de ilginç bir teorisi vardı. çok doğal bu şekilde bir etki bırakması bence :) Teşekkür ettim sevindim beğenmene :)

      Sil
  4. Star Wars olan kalbimi kazandı tabii ki sonra da Simpsons geliyor. Bu gösteriyor ki ister istemez yönetmenler bu kareyi ezberlemiş. Çok var bu klişelerden yasak elma, İsanın çarmıha gerilişi gibi. Çok güzel bir çalışma Serdar yine. Beynimin bir köşesinde zihin açıcı olarak duracak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Star Wars var hangisi? ilki herhalde :) evet elma ve çarmış da iyi örnekler. ben bu tip göndermeleri çok seviyorum. çok bir şey yapmadım tabi. bir derleme. sağol ama sevindim beğenmene :)

      Sil
    2. Bence farklı bir çalışma olmuş. İlki evet doğru tahmin ettin. :)

      Sil
    3. belki devamı da gelir :P

      Sil
    4. Gelmeli bence :))

      Sil