27 Ağustos 2013

Bir Demet Küvet Sahnesi

Sinema tarihinin unutulmaz küvet sahnelerinden bir demet hazırladım. Unuttuklarım ya da o filme ilişkin görsel bulamadığım için atladığım bir çok sahne oldu. Varsa eğer önerilerinizi de alalım.

American Beauty
Lester Burnham'ın gündüz düşlerinden biri..


The Dreamers
Isabella, kardeşi Theo ve arkadaşları Matthew... Siz en iyisi filmi izleyin


The Reader


Scarface
Buna küvet denmez! Tony Montana'nın jakuzi keyfi



A Nightmare on Elm Street
Freddy is coming...


The Ring 2
Samara kızımızın ne zaman, nerden çıkacağı hiç belli olmaz



Last Tango in Paris


The Shining



Slumdog Millionaire
Para içinde yüzüyor dedikleri bu olsa gerek


Pillow Talk



Mirrors



What lies Beneath
Filmi izleyenler sahnenin kıymetini bilir. Kan dondurucu!


Some Like it Hot



Event Horizon



Jacob's Ladder
Jacob'ın derdi dünyadan büyük



A Clockwork Orange



6 yorum:

  1. Dostum postlarını özenle hazırlıyorsun. Merakla bekliyorum yayınlarını ayrıca film konusunda da ufuk açıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bunları duymak güzel. yeni yazılar yolda :)

      Sil
  2. pretty woman blogunuza bayıldım bu arada

    YanıtlaSil
  3. Evet Pretty Woman vardı. hatırladım şimdi teşekkür ederim. blogu beğenmeniz de mutlu etti sağolun efenim :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir liste! Hiç aklıma gelmezdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fatma. liste yerine bir seçki desek daha iyi ama :)

      Sil