5 Aralık 2013

The Amazing Spider-Man 2'nin İlk Fragmanı Yayınlandı


Örümcek-Adam’ın en önemli savaşının kendisiyle olduğunu hep biliyorduk; Peter Parker’ın sıradan sorumluluklarıyla, Örümcek-Adam’ın sıradışı sorumlulukları arasındaki mücadele... Ama, İnanılmaz Örümcek-Adam 2’de Peter Parker daha büyük bir çatışmanın başlayacağını fark ediyor. 

Örümcek-Adam olmak harikadır. Peter Parker için gökdelenler arasında yüzmek, bir kahraman olmak ve Gwen ile vakit geçirmek kadar müthiş hiçbir şey yoktur. Ama, Örümcek-Adam olmanın da bir bedeli vardır ve New York’luları, şehirlerini tehdit eden korkunç kötü adamlardan koruyabilecek tek kişi Örümcek-Adam’dır. Electro’nun ortaya çıkması ile, Peter’ın kendisinden çok daha güçlü biriyle yüzleşmesi gerekir. Ve eski dostu Harry Osborn’un da dönmesiyle, Peter bütün düşmalarının ortak noktasının OsCorp Şirketi olduğunu fark eder.

         

2 yorum:

  1. İlki biraz fazla ergence değil miydi?

    Buradaki Harry'de Harry Potter'lık tip var. - yani o seride oynamalık; ah o da bitti ya, neyse neyse... ; - Ne bileyim, Harry olmamış. Hem, Peter'ın kankası falan da değil. Ben diğer Harry'de kaldım sanırım... ahahaha.
    Şu Harry'nin ailesini irdeleme olayı biraz farklılık katıyor. Tamam Gwen de öyle. Zaten sanırım eskiden çizgi filmde de Gwen vardı, sonra hatta cat woman mı oluyordu o da bir şey oluyordu? Sonra MJ geliyordu zaten. Ya da önce mi? MJ hep vardı dimi? Ay karıştım mı yine?
    Her neyse, bakalım kısacası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da öyleydi beyza. fazla ergendi ve sevmemiştim zaten. ama bu film öyle olmayacak. ilk fragman iştah açıcı olmuş.

      haha Goblin'inimiz o :)) fena olmamış ya. Gwen baştan beri var sanırım. ben de kesin emin değilim. çizgi-romanın fanlarına sormak lazım en iyisi. bu kez ben de karıştırdım boşver ya :)

      Sil