4 Ekim 2013

Under the Skin Fragman


Under the Skin (Derinin Altında), Türkiye'deki ilk gösterimini 13 Şubat'ta başlayacak !f İstanbul Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali'nde gerçekleştirecek

2000 tarihli bir bilimkurgu romanından aynı adla uyarlanan Under the Skin'de insan formuna girmiş bir uzaylının otostop çekerek erkekleri bir bir avlaması konu ediliyor. Scarlett Johansson'un tüm seksapalitesini kullanarak avlanan uzaylı kompozisyonu filmin merak katsayısını da yukarı çekiyor. Çeşitli festivallerde gösterilen film iyi eleştiriler aldı. Bizde ne zaman gösterime girecek bilmiyoruz.

                   

4 yorum:

  1. ''İnsan formuna girmiş bir uzaylının otostop çekerek erkekleri avlaması'' bana eski uzaylı filmlerini anımsattı.Üstüne bir de cinsellik eklenince sıradan gibi geliyor ancak işlenişine de bakmak lazım.Ama bu haliyle beni pek cezbettiğini söyleyemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o açıdan bir yenilik söz konusu değil ama hani iç boş bir film de değil. iyi tepkiler almasından anlıyoruz bunu :) çok iyi olmayabilir yine de izlemeden bir şey diyemeyiz. ben fazlasıyla merak ettim :)

      Sil
  2. Supernatural'de de bir bölüm vardı, ilk sezonda -zaten daha ilk sezondayım ne kadar zamandır, neyse çaktırma...- orada da kız otostop çekip insanları durdurduktan sonra öldürüp kanlarını alıyordu sanırım, sahi onu neden yapıyordu? Neyse neyse, o aklıma geldi nedense.

    YanıtlaSil
  3. Demek Supernatural'a başladın. ben hiç izlemedim onu o yüzden soruna da cevap veremeyeceğim beyza :) ama hemen hemen aynıymış o bölümdeki otostop olayı, ilginç..

    YanıtlaSil