8 Ağustos 2012

Çizgi roman uyarlamaları: Kişisel en iyi 10 listem


En iyi çizgi roman uyarlamaları anket listemizin sonuçlanmasına günler kala kendi en iyi 10 listemi paylaşıyorum. Bir Spiderman filmi veya Bir Tim Burton Batman'i alamamak can sıkıcı olsa da nihai listem budur. Unutmadan 12 Ağustos Pazar son gün. Listelerinizi bekliyorum. 

1- Sin City (2005)
2- Watchmen (2009)
3- Akira (1988)
4- The Dark Knight (2008)
5- Oldboy (2003)
6- The Crow (1994)
7- History of Violence (2005)
8- Persepolis (2007)
9- Batman Begins (2005)
10- X-Men: First Class (2011)

17 yorum:

  1. Sin City, The Dark Knight, Old Boy ve X-Men'i izledim aralarından. - Evet, Batman Begins'i izlemeden Dark Knight'ı izledim. ehehe. - Sanırım bu listende izleme oranım iyi yahu. ehehe.

    YanıtlaSil
  2. İyi iyi eheh :)) Olsun The Dark Knight devam filmi olsa da kendi başına da tutarlılığı var. ankete de katılsan keşke. 55 filmlik önlisteden 10 film çıkaramaz mısın? 10 film çıkarabilirsen buraya yorum olarak yazabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey, anket derken? Hangi anket bu? Bulamadım da. ehehe.

      Sil
    2. bu biraz farklı bir anket. aslında anket liste. bir bak istersen :)
      yazının başlığı şu: En iyi çizgi roman uyarlamalarını seçiyoruz.

      linki de şudur:
      http://birzamanlarsinema.blogspot.com/2012/08/en-iyi-cizgi-roman-uyarlamalarn.html?spref=tw

      Sil
    3. Sin City, Old Boy, Fantastic Four, Batman'lerden biri (Robinli, sarmaşıklı da hangisi oluyor hatırlamıyorum.), The Dark Knight, The Dark Knight Rises, Immortal, Spiderman, Spiderman 2, Spiderman 3, The Amazing Spiderman, Hellboy, Hellboy 2, Hulk, The Incredible Hulk, X-Men:First Class, From Hell ( AAA, JOHNNY DEPP ), Men in Black, Men in Black 2, The Mask, Superman'lerden biri, hangisi hatırlamıyorum. ehehe. V For Vendetta, Iron Man 2, 300 kısmen, Scott Pilgrim vs. the World
      25 tane izlemişim! VAY, tebrik ettim kendimi. ehehe.

      Sil
    4. Oo 25 çok iyi ben de tebrik ederim eheh :) içlerinden en sevdiğin 10'unu yazmanı isterdim anket için ama çok uğraştırmak istemem seni :)

      Sil
    5. Yazarım tabi, bazılarını tam hatırlamasam da kasarım, olsun. ehehe.

      Sil
    6. Bu arada yanlış yazmışım, x-Men:First Class'ı izlemedim ben X-men Origins: Wolverine 'i izledim. Düzeltelim. ehehe.

      Sil
    7. 10 filmini yazdığın yorumu da yayınladım ama görülmüyor burda önce bunu belirteyim. Bu arada ankete katılmış oldun çok teşekkür ettim ehehe. katkıda bulunanların adını listeyi yayınladığımda alt kısma yazacağım sende olacaksın tabi :) Seçimlerin de güzel oldu bence sin cityler Dark Knightler V'ler filan çok güzel ehehe. From Hell de sadece senden çıktı mesela J. Depp fanısın normal karşılamak gerek :))

      Sil
  3. Akira ve Persepolis hakkaten süpriz oldu bana :))

    YanıtlaSil
  4. Akira aslında genel olarak bu lise içerisinde en yüksek puanı verdiğim filmdir ama bir çizgi roman uyarlaması olarak düşündüğümde 3. sraya koyabildim. Bilim kurgu sinemasının en iyi örneklerinden. Persepolis de çizim tekniğiyle cezbetti beni :) sürprizlere açık olmak lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Hmmm... Animasyon tarzı olması nedeniyle bende sevmiştim. Ama dedim ya çizgi roman olarak düşünülebileceği aklıma gelmezdi. Nasıl karar verdin onu listeye almaya?

    YanıtlaSil
  6. İşin içine Mangaları da katınca Akira ve Oldboy'u almak elzem oldu. Filmleri seçerken genel olarak filmi nereye konumlandırdığıma baktım. yani Akira bir başyapıttı benim için. mesela Spiderman 2'yi alabilirdim ancak karşılaştırdığımda Akira bir çok filmin üzerinde çıktı.ihanet etmek istemedim kendi beğenilerime :)

    YanıtlaSil
  7. Senin listendeki o çeşitlilik hoşuma gitti. Bakalım genel liste bu kadar çeşitli olabilecek mi?

    YanıtlaSil
  8. sağol :)genel liste 15 filmlik olacağından çeşitlilik olacak. listelere baktığımda çok farklı filmler de görüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. http://www.facebook.com/BloggerBulmaDernegi?ref=hl
    Merhaba serdar yazılarını burda paylaşabilirmiyim sende beğendiklerini paylaşabilirsin herkes okuşur güzel olur destek olursan çok sevinirim :) hatta bende beğendiğim bir filmi paylaşıyım şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  10. A tabii sevinirim. destek olurum memnuniyetle teşekkürler :)

    YanıtlaSil