17 Eylül 2012

Ankette son durum (ilk 5)

Sinema Tarihinin en iyi 20 kötü karakterini seçtiğimiz ankette en iyi 10 karakterden oluşturduğunuz listeleriniz gelmeye devam ederken bir nabız yoklaması yapmanın vaktidir diyerek ankette önde giden ilk 5 kötü karakteri sırasız olarak paylaşıyorum. 
Not: Kendi 10 karakterden oluşan listenizi bu yayına yorum olarak da bırakabilirsiniz. Katılımınızı bekliyorum

Freddy Krueger (A Nightmare on Elm Street)


Hannibal Lecter (Hannibal üçlemesi)


Joker (The Dark Knight)


Nurse Ratched (One Flew Over the Cuckoo'nest)


Darth Vader (Star Wars)


13 yorum:

  1. İyi bari, ilk 5'te benden 2 tane de var. ehehe.

    YanıtlaSil
  2. eheh iyi iyi :)) değişebilir ama

    YanıtlaSil
  3. joker birinci olmazsa harbi çüş yani sevgili sinemaseverler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. joker inanılmaz bir kötü ancak ondan daha iyi yaratılmış kötüler de olduğuna inanıyorum. ilk sıralarda olacak orası kesin ama birinci olabilir mi kestirmek zor şu an. :)

      Sil
  4. Nurse Ratched listeye girdiğine göre derin bir oh çekebilirim :):) O nasıl bir performanstır hala aklıma geldikçe tırsıyorum kadından :)

    YanıtlaSil
  5. listeye girmekle kalmadı üst sıralarda olacak kesin :) oyunu müthiştir gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Listemizi yazdık gönderdik sonuçları ne olacak acaba :)

    YanıtlaSil
  7. Freddy Krueger(Elm Sokagı Kabusu Serisi)ve Dr. Hannibal Lecter(Kuzuların Sessizliği)kesin listede olacak gibi görünüyor. Benim süprizim Jigsaw. :))

    YanıtlaSil
  8. üçü de var ama bakalım hangileri listenin üst sıralarında yer alacak orası pazartesi belli olacak :))

    YanıtlaSil
  9. Bugün sonuçlar geliyooooor. YİHA.
    Şöyle bir hafif bakındım oylara, çok alakasız bir liste olmuş galiba benimkisi..... ahahahaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın geliyor ama artık birinci belli oldu :) ahhaha evet diğer listelere bakınca senin liste çok acayip görünüyor itiraf edeyim :))

      Sil
    2. Ama ben dediğim gibi, ilk bir bana sempatik gelmelerine baktım. -İlk sıraya gelen Tyler Durden oradan misal- garip bir sisteme yoğunlaştım aslında. Zaten Johnny Depp karakterleri öyle, Davy Jones'un bile bir sempatisi var. ahahahaa. Gerisi de biraz oyunculuk, biraz kötülük, biraz biraz kafama görelik. ehehe. Olsun ama, benim listemden karakter burada varsa aslında da vardır diye düşünüyorum. Bakalım, merakla bekleniyooor. ehehe.

      Sil
    3. tabi canım herkesin değerlendirme kıstasları farklı. seninkiler de öyle. senin listenden bir iki isim var merak etme haha. Tyler Durden çok tartışma yarattı zaten. o kötü değil diyen o kadar çok kişi var ki neyse boşver tartışmalı bir konu bu :)

      Sil