20 Ekim 2013

Bir Zamanlar Sinema 2 Yaşında


Eleştirilerimi, düşüncelerimi, listelerimi ve sinema aşkımı paylaşabilmek için açtığım mütevazi blogum "Bir Zamanlar Sinema" 2. yaşına bastı. Sürekli devam edecek öğrenme sürecimi hızlandıran, sinemaya daha geniş bir pencereden bakmamı sağlayan, bana yeni kapılar açan ve 'diri' kalmamı sağlayan bu bloga çok şey borçluyum. 

Düşüncelerimi özgürce yazmamın -e hadi yazdım diyelim- kendi otosansürüm dışında herhangi bir sansür mekanizmasından geçirmeden 'olduğu gibi' paylaşabilmek oldukça önemli benim için. Kişisel bloglar, lüks olarak kabul edebileceğimiz bu özgürlüğü sonuna kadar yaşama imkanı vermesi açısından vazgeçilmezliğini sürdürüyor, hep de sürdürecek sanırım.

Geride kalan 2 yılın yayın akışına baktığımda, yazmayı hiç aksatmadığımı gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum. İlk dönemlerde sadece kendi blogumda yazdığımdan ayda 20-25 arası yayın oluşturabiliyordum. Klaket Aktuel dergisi ve sonrasında Filmloverss'ta yazarlığın yanına editörlüğü de ekleyince ister istemez yeteri kadar ilgilenemedim. İlk yıldan bu yana yazılarını eksik etmeyen Burç Karabulut ve aramıza yeni katılan Sena Gönendik'in desteğiyle yolumuza devam ediyoruz.

Zaman ne gösterir bilinmez ama nerede yazarsam yazayım Bir Zamanlar Sinema'nın yayın hayatına devam etmesini umuyorum. Destek olan dostlara, okumaya-takip etmeye değer gören ve yorumlarını eksik etmeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.