9 Şubat 2012

The Shining Movie Posters Collection









  

4 yorum:

  1. 4.posteri odama asasım var, çok beğendim hepsini.

    YanıtlaSil
  2. 1 ve 5 favorim ama hepsi çok iyi. 4 de kullanılan mavi iyi bir tercih kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  3. Elin içinde gözün filmle ne alakası var mesela?
    Ben de birkaç ay önce ilk defa izledim de...

    SPOILER!!!+^%'^& -
    Sonu mesela, saçma gelmişti biraz. Yani adam önceden de yaşamış, orada yaşamış, öldürmüş falan mı? Aslında sonundan ne anladığımı da tam hatırlamıyorum; ama şimdi düşünürsem fotoğraf vardı, orada da Jack Nicholson, çok eski yıllardan. Önceden yaşadıklarını tekrardan yaşamak için mi öldürmüş? Önceki haline mi bürünmüş bir anda? NE ki yani ?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben çok uzun zaman oldu izleyeli. net cevaplar veremeyeceğim şimdi. Ama tekrar yaşamak için öldürmediğini söyleyebilirim. Bu biraz da o otelle ilgili bir durum. Stephen King'in romanında oteli bir ruh biçilmiş sanırım. Bu yıl Room 237 diye bir belgesel çıktı. Torrentte vardır eminim ya da düşer yakında. Bu belgesel-filmde The Shining'in sırları masaya yatırılıyormuş. izle aradığın cevapları bulacaksın mutlaka. Ben de izlemedim henüz

      Sil